HTML

Dicsérő

Itt azok a történetek kapnak helyet, amelyek dicséretet érdemlő szituációkról szólnak. Nem fikázunk, nem politizálunk, nem anyázunk, nem mondatunk le - egyszerűen optimistán beszélünk mindennapi életünkről.
A sztorikat a dicsero@gmail.com
címre várjuk.

Friss topikok

Jófej parkolóőr

2009.07.26. 23:24 :: ibrahim zed

A történet a Lövőház utcában játszódott. Barátom ott parkolt, és elment sétálni a Millenárisra, míg várt rám. Én az egyik pékségben vásároltam és kifelé jövet láttam, hogy a barát kocsijára egy hölgy készül rátenni a  mikulás csomagot (lejárt a parkolójegy). Nosza odaszaladtam, és jeleztem neki, hogy egy telefon és a kocsi tulajdonosa ott is lesz, hiszen valahol a közelben van. A parkolóőr megengedte, hogy telefonáljak, és a büntetésről is letett. De ami még plusz jó pont, hogy arra is szakított időt, hogy elmondja nekem, mikor hogyan büntetnek, hogy legközelebb ne essünk ugyanabba a hibába. És mikor barátom is megjelent, neki is elmondta mégegyszer. Tanultunk is a dologból, és volt egy jó reggelünk.

Ezúttal is köszönjük!

 

Szólj hozzá!

Címkék: parkolás köszönet parkolóőr

A bejegyzés trackback címe:

https://dicsero.blog.hu/api/trackback/id/tr171270173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása